wtorek, 24 stycznia 2017

Gwiazda Jaśminy

,,Jak wykonać świąteczną gwiazdę ze sznurka pakowego?’’
Aby wykonać gwiazdę potrzebne będą następujące materiały:

6 równej długości listewek 
( Ja użyłam listewki od starej skrzynki po mandarynkach)
Pistolet z gorącym klejem
2 szpule sznurka pakowego
Złota farba w spreju
Orzechy włoskie i inne ozdoby

Najpierw skleiłam listewki gorącym klejem w dwa trójkąty, które potem nakleiłam jeden na drugi, aby stworzyły kształt gwiazdy. Następnie zaczęłam owijać gwiazdę sznurkiem, zaczynając od brzegów i tam ją też podkleiłam klejem. Samo zaczęcie owijania jest trochę trudne, bo sznurek się zsuwa więc można poprosić o pomoc, aby druga osoba przytrzymała. Następnie jak cała gwiazda była pokryta sznurkiem przykleiłam gorącym klejem  orzechy włoskie i cekiny.
Na końcu całość spryskałam złotą farbą i…
GOTOWE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz